you gotta love subway, and facebook knows it all!

Hejsan på er! Tänkte bara berätta för er att svenska b talet går riktigt dåligt! Jag har inget mer att säga, men jag måste skriva minst 15 rader till typ, suck. Oh well, jag fick just reda på (av facebook!) att jag är ett proffs på wow. Shiiet, knappt jag själv visste det ;) Att jag var såå bra liksom, najs ^^ Nu vill jag inte höra fler klagomål älsko, right? ;) Mohaha.
Anyway, följde med föräldrarna till Väsby C idag när dom hade kommit hem också, åt middag på Subway, LOVE IT! Och så köpte vi ny hundmat, och lite saker på Coop i Rotebro. Men men, har sett på lite tv sen efter det. Och försökt plugga svenska.. Men men, dags att återgå till Svenskan nu! Sen dags för sooova!
Hörs imorn!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0