valborg

Halloj på er. Hade ni en bra Valborg? Jag hade det jätteroligt och trevligt! Först middag, tacos, med David, Danne, Ashkan, Amanda, Sofia och Jonas. Sedan drog vi till Tegelhagen, kom dit lagom tills fyrverkerierna slutade, bra tajmat.. Anyway, mötte upp Emma, Malin å Martin (å några fler som var där) och drog sedan tillbaka till Tunan. Blev lite singstar, musik, prat, äppelpaj, dricka och annat. Dagen idag kan jag beskriva med ett ord, illamående. Usch.
Aja, nu ska jag sova ett tag. David har dragit hem till sig och lämnat mig ensam...Dumma honom.. Men han kommer tillbaka om några timmar, tror han skulle hem och spela eller nåt ^^
Aja, sov gott! Haha.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0