tråk på en torsdagskväll.. Vänta, jag har rast! :D

Hallojsan! Nu har jag gett upp med book reporten, för tillfället iallafall! Den ska inte in förens på måndag tydligen, wohoo! Då har jag hela helgen på mig också =) Dock ska jag jobba i helgen, suck. 12-18 på lördag och 12-16 på söndag. Bara för att det ska bli finare väder just i helgen! Men jag jobbar 6 timmar på lördagen..det måste betyda att jag har rast! För första gången! haha, eller hur Fia? Hmm, undra hur lång rast jag har..
Anyway, wow är klart 85 % på sista skivan nu, snart så! Bara inte dessa patches tar hela natten att installera, igen.. Nej men 86% nu! :D Haha, det går sakta sakta frammåt..
På lördag drar troligen David till sitt land, typiskt att jag inte kan följa med.. Hoppas jag får se han innan han åker upp iaf! Imorgon slutar ju han typ halvett och jag börjar inte förens vid två.. Hoppas hoppas på nattsällskap imorn! *håller tummarna*
Nu ska jag återgå till...till...umm...att chatta med Sofia typ, haha. Fast då kanske jag stör henne.. Hennes book report ska vara inne imorn! Eller så ringer jag David...mohaha.. Gud vad jag har tråkigt! Här bjuder jag på roliga(?) bilder! :P
Hare bra!


 
hehe.. kul man kan ha när man insett att ens dator har en webkamera i datorn som fungerar hur bra som helst..
På mig har jag en tjocktröja som jag fått av min kusin, hehe som nyligen rensade garderoben. Fick en påse med lite kläder, genast tog jag alla tjocktröjor jag hittade! Finns det något mysigare än massa tjocktröjor?!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du kunde ha den :D va bra ;) HAHa ja e så lång så den var för kort.

Bra att den passade iaf! Slipper man slänga :D

2009-05-07 @ 22:07:05
URL: http://itsonlymythoughts.blogg.se/
Postat av: Annies Fotoblogg

Vad roligt att få kläder bara sådär :) Tjocktröjor är verkligen mysiga..



Du kommer typ få en halvtimmes rast. ;) Det får iaf vi när vi jobbar 5h+

Du får pengar iaf, se det positivt ;P Jag jobbar imorn på Donken sen ska jag till skärgården och jobba.

2009-05-08 @ 14:58:11
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0