tors-fre

Hallojsan på er! David sov här inatt =) Så han drog till skolan för en liten stund sen. Han har ju psykologiprov som började för 3 minuter sen! Haha.
Igår var det teater med svenska b på kvällen, lite segt.. Inte riktigt min smak av teater.. Tycker bara det är så...så.. överdrivet oftast. Men jag vet inte. Jag är absolut inte någon teatermänniska. Den enda "teatern" jag tycker om är Mamma Mia, fast de är ju en musikal! Men ändå :P Mamma Mia var underbar att se, hehe.
Hur som helst! Idag står plugg på schemat. Ååå så mycket plugg.. Först skola, svenska b först då vi ska diskutera teatern. Sen lunch, foto. Sist Engelska då vi ska få tillbaka alla våra slutprov! Spännande! Jag hoppas jag får VG på nån del iaf.. Eller iaf G på alla delar! Åååå. jag vill verkligen ha VG i kursen, men det kan jag ju nästan glömma känner jag.. Eftersom jag har fått G på typ exakt allt.. Oh well.
Nu innan skolan och sen efter skolan ska jag plugga iaf, läsa ut boken och börja skriva på den där långa jämförelsen mellan Kafka, en myt och boken jag läser nu (Glaskupan).. Typ skriva en reflekterande text på 3-4 sidor om livet är värt att leva.. Spännande... Känns som jag går filosofi igen.. Haha.
Men men! Nu ska jag äta frukost! MIn mage skriker efter mat :P
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0