Till min älskling =)

Jag sitter just nu på landet och har tråkigt, chattar lite med David ^^ Men han skulle göra en sak, så undertiden skrev jag ett litet rim till honom =) Haha, jag är stolt över mig själv! Blev ju fett bra :P Haha

David, han är väldigt fin

han är även väldigt mycket min!

Han är den jag älskar mest,

för han är ju bara så bäst!

Han är inte svår att sakna,

det bästa som finns är att bredvid honom vakna!

Rimma är jag kanske inte så bra på,

men jag försöker iaf, så det så!

Saknaden till dig är iaf stor,

och i mitt hjärta är den plats du bor!

Du är min lilla chokladboll,

för utan dig är jag noll.

Nu vill jag ha en puss,

så nu åker du hit med buss!

Du kan även ta bilen hit,

det är inte en sån jättelång bit ^^

Nu börjar mina rim ta slut,

och nu ska Daisy ut.

Men det tar pappa,

så jag kan slappa!

Skynda dig hit nu älskling,

annars kommer du i din telefon höra många "ring!"

Du vet att jag älskar dig,

och jag vet att du saknar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0