tack för den

Hejsan. Skrev just ett inlägg, men min dator har fått för sig att backa tillbaka massa sidor helt plötsligt ibland, sjukt irriterande. Anyway, blev just kickad från spelet, så antar att jag inte fick spela mer idag då.. ^^ Umm, har inte hänt mycket ikväll, ätit middag, köpt glass från glassbilen och såå. Är inte på världens bästa humör just nu. Hatar när folk bara slänger på luren när man pratar, utan att säga hejdå eller nåt. Man känner sig så..jag vet inte ordet, men att säga hejdå är väl inte så himla svårt?! Aja, sorry om du tar illa upp. Men schysst? Nej.
Tänkte sluta klaga nu och typ göra mig iordning. Dock pallar jag inte sova, kommer ändå inte kunna sova förens jag åtminstone fått en anledning eller hört nånting. Aja, hare bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0