sunday

Heeej på er! Nu så var det söndagskväll igen då. Och det börjar bli dags för mig att sova snart! Börjar ju 8.20 imorn.. Tror dock inte att jag kommer förens vid halvnio :p hihi, pallar inte sitta där innan när läraren ändå inte börjar lektionen förens vid nio...
Anyway! David sov här inatt, myyys! Vi gjorde egen pizza igår till middag, gott! Och så åt vi gifflar och kakor och såg på film. Sex Drive, tror jag den hette. Helt okej liksom. Sån där typisk "amerikansk highschool film", haha tänk er typ nåt liknande american pie ^^
Så imorse när jag drog till jobbet iaf så åkte David hem.
Blööö, jag gillar inte min dag idag, men men.. Men jag är iaf klar med Engelska redovisningen nu! Håller bara på att läsa igenom det jag ska säga och så, så det kommer nog gå bra :P Haha.
Naaje, nu ska jag göra mig iordning =) Har redan duschat och tagit bort allt smink och sånt, så det är bara att borsta tänderna kvar. Skönt.
Sov gott på er!
Pöööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0