söndag brukar väl vara lugna dagar? eller?

Yohoo! Jag hade världens knäppaste dröm! Oh gosh.. Haha och ni skulle sett kläderna stackars David hade på sig! x) OMG! Det hände massa grejjer i drömmen, wierd/dåliga/roliga/komiska/knäppa/orealistiska/m.m. Asså, aa, ibland är ens drömmar bra konstiga..
Men men! Idag ska jag jobba! Jag ska! Jag mår fortfarande lite halvdåligt, men jag hoppas att med mat i magen så ska jag må bättre iaf! Det är 4 timmar jag ska jobba idag.. 12-16, det borde gå bra! Läste just på Fias blogg att det var 9 sjuka igår :O Men idag ska jag jobba! Sen ikväll blir det skiva.. och imorn blir det skiva.. Aaaah! Varför blir jag alltid dålig vid helt fel tillfällen för?! Aja, bara att bita ihop och överleva den här veckan som kommer bli en hel del festande.. Som tur är så är jag ledig på tisdag! Och torsdag. Och imorn har jag en lektion, så ska sova bort hela dagen, och plugga.
FAN! Jag har inte gjort klart book reporten kom jag på! FAN FAN FAN, den ska in imorn! Och ikväll är det skiva, kill me! Juste, jag har inte fått biljetter till någon av skivorna jag ska på.. ehm.. Men ikväll är det ... Dannes skiva, uniform-tema..Davve har min biljett till ikväll! Tur..
Nej, nu måste jag göra mig iordning, hare bra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0