Shopping!

Hejsan på er =) Tänkte lägga upp bilderna från dagens shopping nu! Det kommer även en bild på en klänning jag köpte förra tisdagen då jag var i stan med mamma och shoppade!

 
Jättesöt klänning från H&M för endast 98 kr! Går bra med och utan leggins =)
På tal om leggins, jag har rensat en garderob som det var massa skräp i idag, för att få plats med alla kläder jag har! Då hittade jag ett par gamla leggins, som jag inte ens vet om jag nånsin använt..

Det var dessa leggins! Vita i ett mönster. De är jättegamla, tror jag köpte dom på högstadiet någongång.


Och när vi ändå pratar om "gammalt", det här är klänningen jag köpte förra veckan! Alltså inte idag. Men tror inte jag har lagt upp bild på den än =)

 
Köpte denna fina vita topp idag! Den är från H&M, för 149 kr. Jag hittade 3 jättefina vita toppar där idag, men hade bara råd med en av dom..(jag har ett längre, vitt linne på mig under toppen på dessa två bilder)

Och om ni kollade norgrant på bilden precis ovanför till vänster, så ser ni att jag hade skor på mig där! Det är dessa skor (nedan) som jag köpte idag =) Sjukt snygga och passar perfekt inför sommaren och party!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul med shopping, och vad fina saker du köpte :D

Ja, den låten är helt underbar, älskar den! Jag upptäckte den inte förrän igår, seg jag är! (A)



Tack <3 jag ska försöka att inte göra det! Jag håller med dig helt och hållet!

2009-05-14 @ 18:15:37
URL: http://mijb90.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha ja, för det är ju mycket roligare än att plugga, och då blir det så ;D nu ska martin och jag försöka plugga litegrann iaf! :) vad mysigt, vad ska ni göra då?



Tar du 11-bussen från Norrviken imorgon? :)

2009-05-14 @ 19:02:07
URL: http://mijb90.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha mycket svull där ;D men det låter mysigt! Vi ska också se Eurovision :) det blir nog kul.

Oj, shit vad duktig du är! Jag rensade också min garderob för inte så länge sedan, visst känner man sig duktig efter? Och man brukar få bort en massa man aldrig använder, och som bara legat där och varit ivägen, haha!

Okej, vad kul! :D då ses vi på bussen då!

2009-05-14 @ 19:35:43
URL: http://mijb90.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, ja, den är klockren ju ;D

vi ses snart! :) <3

2009-05-15 @ 09:55:03
URL: http://mijb90.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha :D ja, shit, vad mycket det blev för dig! :) Men det är härligt efteråt! (; Åh, jag vill shoppa, det var länge sedan nu! (A)

2009-05-15 @ 10:03:39
URL: http://mijb90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0