seg dag

Hallojsan! Nu är jag hemma igen, och jag är sjukt trött! Känner mig helt död..  Igårkväll var det ju som sagt skiva, Dannes skiva. Temat var uniform, jag var brevbärare! Kvällen började på Dovas, där jag köpte en cider och så delade jag och Sofia på en tallrik med pommes frites =) Sen drog vi vidare mot skivan, som låg vid Slussen nånstans.. Men iaf, blev knappt nån dricka alls igår ^^ Förutom cidern så blev det bara en smice efter det. Men jag känner mig bakis ändå, det gör jag alltid när jag sovit för lite! Jag ska försöka, eller jag måste, nu göra klart book reporten, eftersom den ska in idag..suck.. Sen ska jag sova. Och så måste jag äta.
Hare bra!
Puss.

Juste, jag hade engelska slutprov nu på morgonen..hör-delen,suck. Det gick som det gick.. Men det gick iaf bättre än väntat! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0