powernap bra? Tss, never

"Powernap är bra och bla bla bla", bullshit! Powernap gör mig ännu tröttare och segare och får mig att absolut inte orka någonting! Det spelar ingen roll om jag sover 5 minuter, 30 minuter, 1 timme eller 3 timmar. Jag är fortfarande bara tröttare efter att ha sovit! Och nu ska jag jobba hela kvällen, jag kommer helt seriöst vara sjukt trött! Men men.. Pengar!
Jag har iallafall precis ätit middag, hemmagjord pizza.. Jag brukar känna mig jättekonstig efter pizza.. Bra att jag åt det nu idag innan jobbet liksom.. Aja, får hoppas att jag inte känner av den idag!
Jag känner mig på väldigt klago-humör just nu, men jag vill verkligen allra helst bara sooova! Skönt att man är ledig imorgon iallafall, så jag ska ta en låång sovmorgon och sedan bara plugga, typ.
Men nu måste jag göra mig klar, dags att börja röra på sig snart!
Ha en bra kväll! Det här blir det sista från mig, efter jobbet ska jag bara sova, direkt! Tur att föräldrarna hämtar mig ikväll!
Puss.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet! Det hjälper inte alls, man blir ju bara skittrött :O Men du kommer klara det, lycka till gumman! :) hoppas det går bra!

Haha ja, skithärligt :D ja, jag ska också plugga typ hela dagen :/ uppsats i Svenska B! Vad ska du göra?

2009-05-18 @ 19:22:08
URL: http://mijb90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0