plugg, hunden, sooova

Jag är trött och mår smått illa och vill bara sova.. Men jag måste verkligen skriva klart min book report! Satsar på att bli klar med den till typ två-halvtre. Sen ska jag ut med hunden en sväng, och sen satsar jag på att sova fram tills sex någongång! Måste få sömn innan jag drar iväg ikväll igen på skiva. Denna gång med Djungeltema! Jag kommer inte klä ut mig så överdrivet mycket.. Ska ha en marinblå fransklänning från H&M och sen får vi se hur jag gör med resten av utseendet ^^ Smink blir väl som vanligt, och sen får jag väl rufsa till håret eller nåt sånt ^^ Några bra skor har jag inte direkt.. :/ Hmm.. Vi får se hur det blir! Nu måste jag plugga vidare iaf, hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0