påväg mot vaxholm

Hejsan på er! Snart drar jag iväg, till Vaxholm. Jag kommer sakna baby så mycket! Han ska till Hallsta imorn och jag är i Vaxholm tills söndag. Ja, jag ska fortfarande jobba. Men föräldrarna kör mig till Danderyd både imorgon och på söndag innan jobbet, sen tar jag en buss (som bara tar 10 minuter!!) till jobbet därifrån. Så, alltså, Vaxholm hela helgen. Men ni kommer inte slippa mig för det! Min lilla dator och det trådlösa internetet finns ju där ute =) Så blogga kommer jag göra ändå! Kanske inte kommer finnas så mycket att blogga om, eftersom jag är enda ungdomen där ute och jag ska jobba 12-17 på lördag och 12-16 på söndag..men ändå! Massa plugg ska jag göra där ute också, och nu har jag föräldrarna efter mig också om jag inte pluggar! Måste ju göra klart iallafall engelskan och helst även svenska talet..


Jag har precis vaknat, igen. Jag mådde jätteilla (varför vet jag inte?), och kände mig lite svimm-färdig.. Så jag la mig för att sova någon timme, men nu väcktes jag av att någon ringde på dörren! Men seg som jag var (=är..) så orkade jag inte skynda mig ner för att öppna... Men nu måste jag skynda mig, typ. Pappa är hemma snart snart snart, (typ kvart i tre, om 13 minuter!) och då ska vi åka iväg. Så ska tömma lite sop-påsar, vattna blommor osv.

Hare bra så länge, så hörs vi när jag är i vaxholm!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0