På Mista

Hejsan på er! Nu har jag tid att skriva :P Förra inlägget skrevs undertiden som jag väntade på att pappa å Thette skulle komma å hämta mig ju! Men nu har vi ätit långbord och jag har nu satt mig i husvagnen, tänkte försöka läsa vidare i svenskaboken! Långbord är så mysigt, asså ställa ihop massa bord och äta med alla andra familjer här ute! Till middag idag fick jag grillad oxfilé med stekt potatis och sås, mums. Till efterrätt blev det melon (inte vattenmelon!!) och kex med vitlöksost. Gott!

Imorgon ska jag som sagt jobba, men jag får skjuts till jobbet imorn när pappa och Isak (grannen) åker till Solvalla. Så jag ska iaf lägga mig i tid ikväll, för jag är redan nu jättetrött! Klockan är ju iof redan åtta.. Hmm..
Anyway, mer om jobbet i sommar! Alltså, efter imorgon har jag inget mer inplanerat, vilket jag tycker är jätteskönt! Visst, jag kommer inte få några stora summor lön direkt.. Men jag nöjer mig ändå! För jag har precis så jag klarar mig och nu kan jag äntligen börja planera min sommar! Har ju inte vetat någonting, men nu äntligen vet jag. Så nu ska jag och David boka en sista minuten resa sen när de har börjat komma i juli. Tror vi tänkt oss att vi kanske ska åka efter att mina föräldrar har varit i Turkiet. De ska ju nämligen till Turkiet första veckan i juli, så jag är då hundvakt den veckan! Alltså kan jag inte boka upp mig någonting den veckan. Men David ska bo hos mig då, myyys! En hel vecka med älskling =) Och sen förhoppningsvis ytterligare en vecka med honom nere runt Medelhavet någonstans =) Love it! Ska även till Davids landställe i sommar. Och så ska vi till Annies landställe. Och så ska jag försöka vara lite på Mista iaf. Så jag har nog massa saker för mig i sommar, kommer nog bli en bra sommar känns det som! :D

Men men, nu ska jag lägga mig ner här i soffan och läsa lite svenska! Eller så kanske det går nåt bra på teven mellan åtta å nio... hehe (A)
Hare så jättebra!
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0