onsdag

Hallojsan! Jag har en blåsa på höger tumme :( Bevis på att jag är värsta gitarr-spelaren.. *not* Anyway! Dagen idag har väl varit helt okej! Trots att jag hade två redovisningar..  Först imorse var det engelska, då redovisade jag projektarbetet. Sen foto, Fia var med på lektionen ^^ Vi spelade spel..höhö. Sen Svenska, då var det dags för svenska nationella talet. Det gick som det gick, hade kunnat gå bättre. Så är lite missnöjd med min prestation, men det gick väl ok ^^
Efter det fick jag iaf biljetterna till teatern som vi ska på imorn med svenskan.. Jag har inte hittat någon att gå med ännu :( It sucks.. Jag fick två biljetter för att jag skulle ta med mig någon kompis eller så. Men men, we'll see ^^ Hoppas jag hittar någon iallafall! I nödfall släpar jag väl med mig mamma eller nån, haha.
Men men, nu är jag hemma iaf, och har precis ätit och varit ute med hunden. Även skaffat mig en blåsa, som jag skrev tidigare.. Dumma gitarr!
Imorgon är jag ledig, najs! Då ska jag plugga som faan! Om jag är riktigt smart, så gör jag klart svenskagrejjen, för då är jag klar med allt på gymnasiet sen! NÅNSIN! Hur skönt är inte det liksom?! Dock måste jag fota lite till Foto, men det är liksom chill ^^ Såå, jaa. Nu ska jag städa lite på rummet och sen lägga mig och läsa i svenskaboken.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0