oh yeah, it's party time

Hejsan på er! Nu dör jag..nästan iaf.. Det är så tråkigt att vara ensam hemma! Och får inte kontakt med någon heller :( Och det är jättemånga som ska ut ikväll, ser på film, är med kompisar, och jag sitter här själv :( Jag är inte sjuk eller nåt, jag har bara inget att göra :/ Och föräldrarna är på Mista, David spelar med Danne.. Vad gör man när man är ensam hemma en kväll som denna? Jo man pluggar engelska och försöker hinna med svenskan också, samtidigt som man kollar på massa Grey's Anatomy.. Det är en ganska så bra serie faktiskt ^^ Ouff, onda onda vanor, man ska inte börja följa serier! Men faktiskt, den här serien är ju bättre än jag tänkt mig =) Men skulle hellre se Scrubs eller 2 and a half men.. Oh well, man får nöja sig med vad man har =) Och vad jag har just nu är: Dator, tv, mat, kladdkaka, glass med chokladsås och hela huset för mig själv! Fest eller?! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0