Ny dator!

Hejsan på er! Nu sitter jag vid min nya dator och bloggar ;) Haha, den är jättefin! Och söt (A) Det är en minidator :D Det är en Acer Aspire One, tror jag den heter iaf.. Den är jätteliten =) Och jag har bärbart internet till den! Yahoo! Dock delar jag på internetet med mina föräldrar,.. Så när de är i Waxholm så kommer de ha med sig internetet dit.. Men annars i veckorna och såå så får jag ha det =) Senare någongång kommer jag troligen fixa eget sånt där internet ^^ Har bara inte råd just nu!
Anyway, kom hem från, umm, David för en liten stund sen. Drog dit vid 9 imorse ungefär, sen för typ en timme sen körde han mig till skolan när han skulle dit, han ska nämligen ha naturkunskapsprov nu på resurstiden! Hoppas det går bra för han =) Men men, nu ska jag käka något, sen ska jag plugga massor!
Hare bra =)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0