*nada*

Nu kommer ett sånt där tråkigt inlägg som egentligen inte har något viktigt att säga! =) Men jag har så tråkigt, och är hungrig! Men föräldrarna har gått å lagt sig.. Och vi har inget hemma som går snabbt att fixa. Så jag får helt enkelt ta smällen imorgonbitti då jag kommer må illa när jag vaknar istället. Aja, hur som helst! Dessa dumma patches som ska laddas ner är nu på 68% . Det tar sån tid att ladda ner dom..suck.. Snart går jag och lägger mig en stund och kollar till datorn lite senare.. Yey 69% nu!
Oh well, ska iaf stänga av den här datorn nu! Gonatt på er! Sov gott!
Hare bra!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

:D vad bra! Varsågod!

Aah men den fungerar bra va? Längtar tills min kommer så jag kan sitta ute utan att vara rastlös haha.

2009-05-08 @ 08:54:01
URL: http://itsonlymythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0