måndag

Godmorgon på er! Alla pigga och glada? ;) Hehe, jag unnade mig typ 45 minuters sovmorgon imorse... Så min buss går inte förens 20 över 8 idag, haha. Skulle egentligen tagit den som gick för 10 minuter sen, men jag orkade inte gå upp.. Hehe..
Anyway! På schemat idag står först 2 timmar Foto och sedan Engelska redovisningar, får se om jag får redovisa idag eller på onsdag! =) Efter skolan så blir det massa plugg, ska nämligen skriva klart talet till svenskan, och fortsätta läsa i svenskaboken som vi ska ha skrivit en 4-sidor lång uppsats om nästa måndag.. Yahoo.. Imorgon är jag ledig, och då SKA jag läsa ut boken, om jag inte gör det är jag ganska så körd.. Oh well, bara att kämpa på! 2 till saker som ska skrivas innan studenten, massa teman i foto som ska fotas och engelska redvisningen som jag får se om jag har idag eller på onsdag.. Inte långt kvar nu! Det är jätteläskigt! Att jag tar studenten om 16 dagar bara!!
Nu måste jag äta klart och röra mig mot skolan, ha det så bra =)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0