Måndag 4 maj = ledig

Halloj, idag har varit en lugn dag. Men den kommer inte vara så lugn och härlig så länge till.. Jag har nämligen tråkigt plugg som måste göras. Skriva bookreport om engelskaboken jag läst.. Suck. Aja! Det är ju måndag och Z-dag idag iaf! Härligt va rudbeckare? Vi har så najs att vi är lediga idag =) Och jag är ledig imorn, och på torsdag för då har jag ingen svenska, såå skönt!

 

Imorse hände inte så mycket, vaknade av ett sms från David, härligt =) Så det var bara för mig att gå upp och äta något då! Det fick bli snabbmat.. Inte nyttigt, kanske inte så gott heller. Men är man lat så är man, det var ju enkelt att göra iaf! Tog med mig gitarren ner också, så det fick bli lite spelande också, hihi.
Lite senare så kom David, hehe, tidigare än jag trodde! Lite surprise, en bra surprise! =) Han var här ett tag och vi åt lite lunch, pratade och tog det lugnt bara.
Sen var han tvungen att åka hem och jag bakade lite chokladbollar, mumsigt! De är nu i en låda i frysen, så att jag kan ta fram några chokladbollar när jag känner mig sugen bara. Och så kanske David har tur och får smaka om han påminner mig...

  

Men nu måste jag bege mig till min kära bookreport i engelskan, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0