lör.sön

Halloooj nu är jag äntligen hemma och är på bäst-bästa humöret! Här kommer lite om vad jag gjort =)
Igårkväll var jag ju i husvagnen och åt långbord med massa på Mista. Efter det promenerade Thette ut med sin stooora väska (för att öva inför hennes grejj då hon ska upp på Kebnekajse (elr hur de stavas)..). Anyway, undertiden så gick jag in i husvagnen och kollade datorn lite och tittade på tv. Sen kom Thette in till vår husvagn och tittade på tv med mig å mina föräldrar =) Vid halvtio ungefär gick hon hem till sin husvagn och jag och föräldrarna gick och la oss.
Imorse vaknade jag vid nio, skönt! Gick upp till storstugan, duschade, gjorde mig iordning, åt frukost osv. Sen åkte jag och pappa å Isak hem hit till Norrviken för att fixa lite, och sedan fick jag skjuts till Solna. Väl framme i Solna så gick jag in i centrum en snabbis, sen till jobbet. Det var hyfsat mycket folk idag, men det gick bra. Verkade typ som att det var två nya eller så igår å idag, hehe.

Hur som helst, vid fyra fick jag räkna kassan och åka hem ^^ Nu har jag precis ätit massa god kina-mat med föräldrarna på baksidan och lite choklad. =) Mamma fick en blomma och en paradis ask av mig å pappa idag! Det är ju mors dag, ni har väl inte glömt ;) Hihi.
Nu ska jag läsa massa svenska, lots and lots of swedish, booring. Men måste göras, ska vara klart imorn.. Suck. Haha, jag är på fett bra humör trots att jag missat hela helgens sommarväder! Men imorn ska det också vara fint, och jag är ledig. Så ska ligga ute å steeka! =)
Hare bra !
Pöööss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0