lördag

Kvällen igår var jättemysig =) David kom hit och vi gjorde fläskfilé med ris och sås! Sen såg vi på film, det blev Cocktail, och åt chokladbollar =) Mums! Dock är chokladbollarna slut nu.. :/ Hmm, får göra nya när jag känner mig bättre^^ Annars igårkväll gjorde vi inte så mycket mer, somnade vid elva någongång.
Idag har jag mest..vilat. Har i princip inte gjort nånting ^^
Fick värsta läskiga känslan förut, en känsla jag fick när David var i Amsterdam.. En sån där, umm, typ jättesaknad känsla! Så har suttit å saknat honom hela dagen.. :/ Han har varit på konfirmation idag och nu är han på sitt landställe^^ Skitungen messade å skrev att han typ ska basta, ååå, jag vill också.. :/ Men jag kommer ju aldrig upp dit till Hallsta.. Antingen jobbar jag, och de få helger lediga är det alltid nånting annat, suck.. Det är svårt att planera frammåt också när man inte ens vet hur man ska jobba månaden efter.. Oh well.
Nu ska jag...försöka äta något.
Hare bra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0