lite plugg ^^

Jag kom just på att jag har svenska b tal nästa vecka och även engelska c redovisning. Jag vet vad min eftermiddag imorn samt min lediga dag på torsdag kommer gå till! Att göra klart det! Även att läsa ut svenskaboken, ska få papper av Frida imorn om uppgifterna till boken. Hoppas de inte är alltför svåra!
Hur som helst, nu har jag suttit och spelat lite wow, hihi. Är på level 15 nu, oh yes! Det går segt frammåt.. Men jag har sjukt många quests som ska göras och lämnas in just nu.. så snart är jag väl på 17 iaf ^^ Haha. David är på typ 58.. hehe..
Men nu tänkte jag sova! För jag kom på att jag har engelska prov imorgonbitti 8.20.. suck.. 2 timmar läs-prov, blää. Slutproven är så jobbiga :/
Men men, sov gott!
Pusss.

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Mohaha, klaga inte. Jag har prov varje dag denna vecka (utom igår) ;)



Dessutom har du ett väldigt slappt schema ;P

2009-05-13 @ 08:42:20
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0