kort om helgen


enda bilden jag tog på valborg


Tänkte bara passa på att berätta kort vad som hänt i helgen
- I torsdags var det ju Valborg med flera vänner, helt sjukt bra kväll!
- Fredagen hände inte så mycket mer än illamående och sova en stund på dagen.
- I lördags drog jag till Netasha en sväng på kvällen, åt lite chips och kolla datorn. Pratade mycket och fick god middag där, stuvade makaroner med chorizo (stavning?), gott!
- Igår drog jag till Sofia efter att jag gjort klart här hemma och gjort mig iordning och ätit middag. Var där från 18-23. Fikade, pratade en del om allt möjligt och såg på Van Veeteren.
Två roliga kvällar i rad med två fina vänner =) Känns bra att ha vänner som mina som alltid ställer upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0