jobbat idag, men dags för skiva!!

Hallojsan på er! Nu är jag hemma från jobbet och har även hunnit äta middag och ta en låång, härlig dusch! Ikväll är det skiva! Såå sjukt roligt! Dock vet jag inte om jag ska ha jeanskjolen på mig till posten-tröjan eller inte.. Hmm, återstår att se! Ikväll blir det min krogmobil hörni! Så alltså inte det vanliga numret, utan min krogmobil! haha
Imorse förresten, var så sköönt. Först vaknade jag vid fyra och ba "shiit, måste upp snart och till jobbet. vad är klockan?" Det visade sig att klockan bara var fyra, skönt, så jag somnade om! Sen vid sex imorse hände samma sak, vaknar upp och känner mig stressad till jobbet, men inser att jag inte ska upp förens om 3 timmar! Aaah, you gotta love those mornings när du inser att du har flera timmar kvar att sova =) Hihi.
Nu ska jag göra mig iordning! Hehe, ska ta 20.19 tåget mot stan! Det blir först Dovas och sen skivan!
Hare bra =)
Puuuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0