jag vill sova

Jag förståår inte! Jag är så sjuukt trött, håller på att somna över köksbordet nu när jag pluggar >.< Men jag sov typ halvett till elva inatt. Visst jag har sovit jättedåligt på senaste tiden, sena kvällar osv. Men nu är det inget planerat när det gäller sena kvällar eller tidiga mornar för ett tag framöver, skönt! Bara imorgon som jag måste upp för att vara i skolan till 8.20, men annars är det lugnt resten av veckan. Eller lugnt och lugnt, har väl mer eller mindre bokat upp mig varje dag känns det som.. Men det är inget sånt där jättestort..
Tisdag: Plugg
Onsdag: Skola 8.20-11.25. Sen hem och plugga
Torsdag: Ledig, bio + middag med David (vi firar 6 månader!)
Fredag: Vet inte riktigt än..
Lördag: Jobba 12-17
Söndag Jobba 12-16

Nu ska jag lägga mig i sängen och plugga istället.. Men jag kommer väl somna över datorn.. Sitter och skriver ett tal.. Hmm, aja, hare bra! Nu ska jag ringa David och hoppas på att han har något roligt att säga som kan pigga upp mig lite!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0