jag vill inte vill inte vill inte va hemma..

Heejsan på er. Hur är det med er idag då? Jag mår...umm..inte bra..Fan! Jättekonstig mage..illamående. ni vet, illamående, jätteillamående så att man liksom.. ja ni fattar.. Inte kul. Inte alls kul. Detta betyder inte jobb idag..faaan! Men kanske bäst det, kul att stå inför en kund och servera mat och ba.."blööeeeww", nej. Jag får stanna hemma och sova å göra ingenting istället. Imorgon satsar jag på att må bättre! För jag sa att jag ska jobba då. Och det ska jag!
Hur som helst.. dagen ser ju inte riktigt ut att bli som jag räknat.. Men jag kanske får min book report klar då, vi får se hur mycket jag orkar med idag.
Nej, nu ska sängen få sig ett besök.. Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0