Jag ska till cafetérian..

Jag är jättehungrig! Bara så ni vet..

Halloj på er =) Jag har just haft engelska prov, läs-delen. Det gick väl..bra. Hoppas jag! Det var massa texter man skulle lägga i rätt ordning, typ. Man skulle fylla i "wordgap" och massa annat.. Inte min starka sida kanske, men men =)
Jag var visst jättetidig till bussen imorse.. För jag han med den som går 07.43 :P Haha, så när jag klev av bussen såg jag att Malin å Martin var på bussen också! Trevligt med sällskap ner till skolan från Edsbacka busstation, hehe.
Anyway, nu har jag hål iaf, fram till 10.25. Har haft hål sen typ 9.20, lite segt men man ska väl inte klaga! Har ju trots allt bara en slapp lektion kvar, foto.. Sen ska jag nog luncha med David =) Wohoo! Och sen ska man hem och möta upp Frida som ska ge mig ett papper från svenskan =) Och sen ikväll är det pluuugg som gäller! Ska försöka få jättemycket plugg gjort idag, faktiskt! Jag är på lite plugg-humör nu, så det ska nog gå bra =) Bara plugg-humöret håller i sig tills jag kommer hem :P Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0