jag har en tråkig helg framför mig, nån som vill göra den lite roligare?

Hejsan på er! Nu är jag finally home! Slutade egentligen 11.25, men stannade i skolan för att luncha med älskling och sedan fastnade jag ytterligare en timme i skolan när jag och Izabella satt och snackade, så då hann David sluta sin enda lektion och jag fick skjuts till Sollentuna där jag fick springa som faan för att hinna med tåget hem. Och så har jag nu varit ute med en envis hund som hatar att promenera. Intressant va?
Anyway, dagen började med att jag tog sovmorgon cirka 30 minuter, inte bra. Missade min buss, men tog nästa buss då och hann ganska precis i tid till första lektionen, som var dubbeltimme Engelska. Jag pallar inte den där dumma "läraren" vi har just nu. Hon utbildar sig till engelskalärare och behöver ha några lektioner för att få ta examen, hon suger! Det är så himla seriöst hela tiden! Men men, på måndag börjar redovisningarna så då slipper vi henne nog.. taskigt sagt kanske, men sant..
Hur som helst, efter det var det en timme foto, där jag rensade lite med bilderna och flyttade till redovisningsmappen, etc. Och sen resten av dagen började jag inlägget med :P haha

Helgen kommer bli väldigt tråkig och seg för min del.. Inatt får jag äta middag och sova själv, sen imorgon ska jag och David på bio samt restaurang, och så får jag sova med honom. Sen på fredag ska David hem på förmiddagen, eftersom de håller på att renovera hemma hos sig. Så jag får troligen sova själv, ytterligare en natt denna helg.. Sen på lördagen drar han upp till deras landställe, och jag jobbar 12-17. Sover själv till söndagen också.. Och jobbar söndag 12-16.. GAAH! Jag ska vara ensam hemma och sova själv varje dag/natt hela denna långhelg! Förutom imorgon då jag får vara med David, (för vi firar 6 månader!). Fy fan vilken helg, inte nog med att jag hatar att sova själv i sängen, nu ska jag vara helt ensam i huset också! "Hej jag känner hur all glädje och energi bara suuugs ut ur mig!". Suck
Nu ska jag sluta klaga och spela lite wow innan jag börjar plugga.. För sen ska ju tydligen Davve å Danne sitta uppe hela natten och spela, från typ 8 ikväll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0