heelg å jobb..

Hejsan på er! Ett snabbt inlägg här bara.. Igår drog ju jag till David, och sen drog vi över till Danne och grillade och fick njuta lite av sommaren! Grillat kött med hemmagjord potatissallad å sås, grillade marsmallows, kakor och smice å cider, skitgott! Drog tillbaka till David lite innan tolv sen och somnade direkt. Imorse gick vi upp vid nio och skyndade iväg. David och Danne drog upp till deras land i Hallstavik, medans jag drog till Solna C och sedan till jobbet. Jobbade 12-16.30 ungefär. najs! Är hemma nu, men snart kommer pappa å Thette hit å hämtar mig, ska iväg till Mista och sova där inatt!
Bilder från igår kommer senare, typ måndag när allt plugg är klart eller så. Imorn ska jag jobba igen 12-16, sen jobbar jag inge mer i sommar! Typ. Bara som "ring-in-vid-behov". NAJS! Berättar mer imorn eller så om det.
Hare bra i sommarvärmen!
Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0