goodnight!

Hejsan på er! Idag var ju jag och mamma som sagt i stan och shoppade lite och åt världens godaste lunch! På restaurangen Djingis Khan, som ligger på Sveavägen. Det är en mongolisk restaurang och jag Älskar den! Det är så sjukt god mat, you just gotta love it! Efter drog vi på dator-jakt, jakten blev lyckad! Mer får ni veta senare, när allt är igång =)
Tyvärr hinner jag inte lägga upp bilder nu, måste sova.. Börjar 8.20 imorn.. Så var denna långhelg slut då! Jag har ju inte varit i skolan sen förra onsdagen..eller okej, förra torsdagen hade jag en liten lektion.. Hehe, men nu på torsdag är jag ledig igen! Så en halvdag bara, jag tror jag överlever =) Sen på fredag går jag bara i skolan 14-16, hehe (A)
Gonatt på er!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0