goodmorning!

Halloj på er! Eller godmorgon kanske man ska säga.. Jag har inte gått upp såhär tidigt sen....sen...förra onsdagen! Hjälp! Det var så skönt med en lång helg, men bara å hålla ut! Imorgon är jag ju ledig igen!
Just nu sitter jag på Engelska lektionen, men vi har eget arbete hela lektionen! Så vi får se hur mycket arbete jag får gjort..Hehe.. Jag ska ju egentligen skriva en bookreport nu, men jag orkar bara inte! Men men, på fredag ska den in, så jag borde börja nu!
Annars idag händer inte mycket mer än att jag ska ha foto, sen svenska (sen har jag ingen svenska på en vecka, yes!). Efter det har jag lovat att luncha med David =) Sen ska jag väl hem och plugga bara I guess!
Nej, nu äre dags för bookreport! ( =facebook, mail, osv..)
Hare bra =)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0