gonatt

Nu har jag suttit här hela eftermiddagen/kvällen och hållt på med bilder och med bloggen.. Både bra och dåligt. Dåligt för att jag inte har fått något plugg gjort alls! Men imorgon är jag ledig, då ska jag och mamma till stan först och shoppa lite och äta lunch. Sedan ska vi troligen åka till Phonehouse och Elgiganten och kolla på en grejj, vad det är vi ska kolla på får ni veta senare när jag vet säkert om vi ska köpa det eller inte! Hur som helst, imorgon efter stan (och eventuellt Phonehouse/Elgiganten) så blir det alltså plugg för mig. Jag satsar på att iallafall bli klar med halva bookreporten i engelskan till boken, jag måste verkligen komma igång med den nu! Den ska vara inne på fredag, och jag kommer behöva mycket tid med den här inlämningen, för jag tycker den är jättesvår! Jag trodde aldrig att jag skulle ha såhär svårt för Engelska.. Men men, Engelska C är svårt!
Men nu måste jag verkligen sova, så jag orkar upp imorn och orkar med allt!
Sov gott på er! Hare bra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0