fredagen

Hejsan på er! Idag har dagen varit helt okej! Började med svenska, segt men ok. Sen lunch med netasha och sen foto. Sista lektionen var engelska, fick G på hör och läs delen på slutprovet, woho! Sen hem. Och då fick jag reda på att man ska ha med sig egen mat tills ikväll hos Danne.. Hmm.. Så ner till ICA och köpa lite saker! Och hem igen och laga pastasallad (mmm, mums!) och förbereda dressing till den och annat. David köper köttet som vi ska grilla ikväll. Det blir jag, Davve, Danne, Emma, Ashkan å Amanda! Najsigt =) Nära till David från Danne sen ju (bor ju i husen bakom varandra..), så jag kan gå hem när jag känner för det =) Så åker jag från David direkt till jobbet imorgon!
Men nu ska jag packa klart och sen drar jag till David! Får se när jag uppdaterar nästa gång.. Troligen imornkväll.. Hare bra =) Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0