fredag

Hallojsan! Nu har jag spelat ett tag, hehe men wow är kul faktiskt =) Dock mindre kul när man blir disconnected 3 gånger.. men men! Det går bra för mig, haha.
Dagen i skolan idag var onödigaste någonsin! Började klockan 2, men läraren var 30 minuter försenad.. Sen gjorde vi inte ens något speciellt, vi bara satt och fick gå direkt. Sen var engelskan tydligen frivillig. Kul dag! Jag hade inte behövt komma alls, för alla mina lektioner var typ inställda.. Yahoo liksom.
Aja, ikväll kommer David över! Det blir fläskfilé med ris å god sås till middag, mums! Sen finns det glass med chokladsås och även chokladbollar, you gotta love it!
Just nu spelas Danko Jones - First Date, love that song! Den är helt underbar, hihi.
Nu ska jag äta chokladbollar! Hare bra!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag messar dig om det sedan! (; <3 (det var därför jag behövde ditt mob.nr, haha! hoppas du fattar).

2009-05-08 @ 22:01:17
URL: http://mijb90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0