fredag

Hejsan på er! Nu sitter jag vid min stora bärbara dator och skriver =) Den andra är på golvet, orkade inte ta upp den.. Haha. Så nu sitter jag här och håller på att hungra ihjäl mig...
Jag fick lön idag! Tur är väl det.. Haha, hade bara 50 kr kvar ungefär efter all shopping, men nu fick jag 1285 kr till =) Najsigt! Dock ska mamma ha 250 kr av mig..
Anyway! Jag vill ha middag, nu! Jag är jättehungrig och skulle verkligen behöva massa mat nu! Så jag tror att efter det här ska jag gå ner och laga middag.. Pappa lär ju inte göra det iallafall.. Hmm.. Sen ska vi iväg och köpa lite saker, hemlis!

Idag vaknade jag och David vid halvnio typ, tror jag det var. Fick en jättegod frukost för att mamma var hemma och fixade baguetter!! Jag älskar varma, goda baguetter till frukost.. Hmm, sen vid 11.20 körde David mig till skolan, och jag hade svenska. Läste en text och jämförde den osv.. Skittråkigt! Men nyttigt, för jag ska skriva ett arbete på 3-4 sidor om det sen..
Efter det var det lunch, åt med Annie idag! Det blev ris, köttfärs (och så fanns det köttbullar i currysås), med taco-chips och annat tillbehör. Duktig som jag är så tar jag de där äckliga köttbullarna i currysås! USCH! Jag förstår inte vad jag tänkte med?! Aja, anledningen till varför jag är så hungrig är det iallafall. Ännu mer dum som jag är, så byter jag inte tallrik och tar det andra! Suck, I'm so stupid.. (Många skulle nog säga blond i denna situation)

När vi ätit drog vi ner till Edsbergsparken med varsinn glass och solade och pratade lite, sen var det Foto för min del! Seg lektion, haha men har ett videoklipp som jag måste visa för er sen! Jag skrattade som fan när jag såg det där klippet på lektionen, läraren undrade vad som var så kul.. hehe..

Sist var det engelskaprov, skrivdelen. Usch och blä, tycker jag inte om! Men jag hoppas det gick bra iallafall, okej..
Nu är jag hemma iallafall.. Och nu ska jag göra middag!
Hare bra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0