FIA 18 ÅR! :D

Hejsan, allt bra? Det får bli ett kort inlägg, pallar inte längre. Jag sitter ensam hemma, idag igen. Blev lämnad själv återigen, trodde att helgen skulle spenderas med David, men så blev det inte.. Dagarna får jag tillbringa ensam hemma, vet inte vad han ska göra, men men.
Så alltså, idag händer inget speciellt, skulle dragit ut på krogen ikväll, men det blir inte så. Förlåt Fia! Min kära vän Sofia Olivemark fyller ju 18 idag! GRATTIS GUMMAN! :D <3 Men eftersom mina föräldrar helst inte vill ha mig ute i stan och åka hem själv sent på kvällen när de inte är hemma, så blev det så att jag inte följer med :( Så jag bjuder henne på fika i veckan i stan, och så får hon en present då istället! Hoppas det är okej..

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack så mycket :) Vi kan ju alltid dra ut på krogen nån annan dag :D <3<3

2009-05-02 @ 17:00:32
URL: http://fiuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0