en rubrik var det ja..

Hallojsan på er! Nu sitter jag här i sängen och bloggar lite ^^ Hittade nåt blogginlägg om 90-talsmusik, haha. Nästan så att man vill samla ihop massor på 90-talsfest! Haha.
Anyway, David drog för typ en timme sen, han har ju skola idag mellan 13-16.. Eller jag fick nyss nåt sms om att de inte har marknadsföring, så han slutade tydligen nu. Så han ska hem och hälsa på alla hantverkare som håller på och fixar hemma hos dom. Själv ska jag plugga, massor. Svenska nationella tal, svenska uppsats och engelska redovisning, suck.. Men när de sakerna är över, så har jag typ inge mer plugg innan studenten! Fatta att jag tar studenten om typ 23 dagar.. hjälp!
Igår jobbade ju jag mellan 18-23, segt. Speciellt under matchen då det inte fanns någonting att göra! Kom någon gäst lite då och då.. så mellan 20-22 var det i princip tomt.. Men sen efter matchen kom det några (både nyktra och lite mindre nyktra..) gäster. Roligare när man får något att göra iallafall! Förresten, av gästerna fick man ju höra att AIK vann med 1-0! WOHO! :D
Efter att jag slutat så fick jag sällskap av Fia Oliv till tunnelbanan, men hon skulle ta den åt andra hållet.. Jag skulle ta den till Kista, där David hämtade upp mig och så åkte vi hem hit till mig och sov här. Mysigt =) Vaknade sedan (eller blev väckt av David..) vid 11 ungefär.
Men men, nu ska jag plugga iallafall! Hare bra =)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0