en irriterad morgon

Hallojsan på er! =) Nu har jag foto, och jag är i tid till lektionen! Amazing.. Jag fick inte ens någon frukost imorse, hate it. Jag brukar bli fett seg och irriterad när jag inte fått i mig något på morgonen.. Dessutom ska jag jobba ikväll, det kommer vara fullt.. Det är match på Råsunda, och jag ska ta allt folk både innan och efter matchen, suck.. Slutar 23 ikväll och börjar 18.. Tur att man är ledig imorn iallafall.. Tror jag ska dra hem och sova en stund när jag slutat skolan, jag slutar ju typ innan tolv (tror och hoppas jag). Annars idag händer nog inget speciellt, borde plugga jättemycket, men funderar på att ta det imorgon på min lediga dag istället. 
Nu måste jag vakna lite till liv, hare bra!

(Det känns så sjukt onödigt att komma i tid till Foto, för läraren är oftast sen, han tar 20 minuter på sig att kolla om några kameror finns, sen efter att han kollat det så hämtar han kamerorna. Så vi börjar typ aldrig när vi ska börja. Har vi tur kanske lektionen börjar 30 minuter efter start..)

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Det är rätt bra att jag inte valde att läsa foto ;)

2009-05-18 @ 10:07:13
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0