en BRA dag! :D

Hejsan på er! Tänkte bara berätta vilken bra dag det har varit idag =) Vaknade ju först imorse när Thette Frugan ringde mig och sa att hon kommer på mitt utspring och även på studentmottagningen här hemma hos mig! Wihoo! Sen gjorde jag mig iordning och la mig på baksidan, läste en del i svenskaboken. Sen kom David hit, hihi. Vi låg på baksidan och bara chillade hela dagen, myys! Sen åkte han hem, lite tråkigt.. Men jag fick falukorv med makaroner till middag och Daisy var jätteduktig som åt upp all middag utan någon protest! =) Och så har jag även gjort helt klart både engelskaredovisningen och svenska talet nu!!! Och när jag läser igenom dom, så går det bra faktiskt! Ska läsa igenom klart engelskan nu en gång, sen svenskan en gång. Sen tänkte jag lägga mig i soffan eller sängen och fortsätta läsa boken! Jag hoppas på att hinna läsa ut boken idag, för då har jag typ inget plugg kvar sen! :D Bara den 4-sidor långa uppsatsen om svenskaboken som vi ska jämföra med två andra texter.. Lite seg uppgift, men det är den absolut sista uppgiften nånsin på gymnasiet, taggad eller vaad?! :D

Och så självklart, jag kanske lyckas övertala David att sova här inatt också, vilket betyder sällskap inatt och skjuts till skolan imorn, hihi. Och en till sak! DET HAR VARIT SOMMAR IDAG! Haha, *peppar peppar ta i trä*, I löööv sommar! Hoppas den är här för att stanna nu.. fan skulle inte ha sagt så...då försvinner den väl.. blöö, sommar, finally! mohaha

(nej nej, jag är inte alls på ett jättebra humör.. höhö)

 
bara för att jag är på topp-humör så bjuder jag på härlig före-efter bild.
1) jag och malin typ glada?!
2) lite lugnare.. höhö

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Vi ba: woooho! Sen en sekund senare: Ehm.. ja.. sova?

xD xD <3

2009-05-27 @ 09:20:27
URL: http://mijb90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0