Djungel-skiva igår!

Halloj på er! Nu har jag vaknat, ätit lite frukost, skickat iväg David till skolan och varit ute med hunden! Kvar att göra idag är att städa rummet, tömma diskmaskinen och stoppa i den smutsiga disken i den, duscha osv.
Igår var det skiva! Det blev mycket bättre än jag trodde det skulle bli. Jag var ju helt död igår och mådde lite smått illa och var jättetrött! Men det blev dans och en bacardi-cola! Haha. Sen blev det lite segare..hände inte så mycket och helt plötsligt hade alla försvunnit utan att säga till.. Oh well, hittade ju dom tillslut, vi skulle tydligen dra.
Men men! Det blev lite bilder från igår! Jag hade ju med mig kameran ;) Haha, jag ser väl helt störd ut på de två bilderna jag är med på, haha! Jag ska fan börja ta med mig kameran oftare när vi ska ut och så, det är ju så mycket roligare att ha kvar massa bilder från kvällen! Ska snart lägga in bilderna på datorn och så, men först måste jag borsta tänderna och byta till mjukisbyxor. Och städa rummet, suck.
Hörs lite senare!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0