Den 16 maj - Davids födelsedag!

Dagen igår började med att jag vaknade hemma hos David, vi låg och pratade lite och jag försökte väcka honom. Han fick en av mina presenter då. Sedan kom hans föräldrar med frukost på sängen, mackor, bullar och oboy, mums! Då fick David presenter av sina föräldrar. Sedan drog de iväg, och jag och David låg kvar i sängen ett tag. Sedan gjorde vi oss iordning och drog till Stinsen. David skulle klippa sig, och så åt vi lunch där, på Burger King. Jag försökte bjuda David på en glass också, men han är så envis! Han vill verkligen inte att jag ska bjuda honom på saker.. Men, det var ju hans födelsedag liksom! Men han betalade sin glass sjäv tillslut iallafall.


i bilen påväg till Stinsen, lite fläkt genom fönstret, musik på högsta, och bara känna sommaren! såå skönt =)


david blir klippt i Stinsen!


sen åt vi glass! mumsigt

Efter Stinsen drog vi hem till honom igen och väntade på att "vi skulle åka iväg på överraskningen som jag hade för han". Egentligen väntade vi på att Ashkan och Danne skulle komma och ta med honom på något. David fick välja mellan gokart, bowling, cybertown, biljardpalatset och tyyp..inget mer. De åkte iallafall iväg till biljardpalatset och cybertown. Undertiden de var där så förberedde jag i Tunan med Sofia och Amanda, även Annie och Frida kom sen lite senare. Vid sju börjde de andra trilla in. Och sen vid halvåtta-åtta så kom Danne å Ashkan med David.
Kidnappning var det, haha, det var sjukt kul att titta på. Efter att de hade varit med David på cybertown och så, så släppte de av honom här och sa att jag hade en present, en överraskning till honom eller nåt sånt. Så David kom gående hit och jag skulle lägga mig i sängen med han och typ prata och så, han fick inte märka att Ashkan, Danna å Jonas skulle komma direkt efter och kidnappa honom! Ögonbindel, rep, osv. blev det! Stackars David, jag tyckte nästan lite synd om han! Det bästa var ju nästan när David ba "Men Thereses föräldrar kommer rädda mig!!!", fast de stod bara bredvid och typ garva åt han =) Haha. Hur som helst, sen körde de runt honom i bilen litegrann för att han inte skulle veta vart han var, och så ledde de ner honom till Tunan där alla vi andra stod och väntade på honom och sjöng för han när de tog av ögonbindeln på han. Stackare..men det var ganska så kul faktiskt =)

    
bilderna ovan är klickbara. här har ni serien på när David blev kidnappad!

 
undertiden som de körde runt david, satt jag och Amanda utanför och pratade lite

När de kom till Tunan med David så sjöng vi för han och vi gjorde lite allt möjligt. Han fick öppna sina presenter som han fick av alla! Av mig fick han en silverkedja (armband), 2 månader på wow och så festen och all dricka dåra!
Efter presentöppningen så lyssnade vi på musik, snackade osv. Tårta med ljus kom också! Precis innan Eurovision började. Så vi såg på det ett tag, innan de flesta tröttnade på det och startade musiken istället, dock stod teven på hela tiden ändå. Norge vann ju, som de flesta verkar veta ^^
Resten av kvällen var rolig med massa singstar, bli uppdragen av Ashkan å Thellman på dansgolvet (dock sprang jag och gömde mig direkt efter, hehe), lite mindre kul saker, och massa roliga saker! Jag tycker att dagen blev jättebra och hoppas verkligen att David blev glad över all min planering.. Jag hade bjudit in massa folk. Dock var det några som backade ur och inte kom, tyvärr. Men det var kul ändå! Det var folk från skolan, några av hans andra kompisar, och ja, ni förstår. Jag hade försökt samla ihop alla hans kompisar, även de jag inte kände så bra! Dock kom typ bara de jag kände, men ändå :P Haha.
Vid fyra-fem började typ de sista röra sig hemmåt. Men vid 6 imorse drog Annie och Thellman hem och jag och David gick hem och la oss och somnade direkt! Sov till ungefär 11 och sen var det dags att städa Tunan direkt.. Ikväll kanske jag drar till David och sover där, vi får se! Vore mysigt iallafall =)
Tyvärr har jag inga fler bilder direkt.. Det är mest från Stinsen och självaste kidnappningen.. Men Frida hade massa bilder som hon tog igår, och hon ska skicka dom senare till mig =)

Återigen, Tack så sjukt mycket alla ni som var där och ni som hjälpte till!

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Det var en kul kväll. Tack själv :)

2009-05-17 @ 18:02:47
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0