davids födelsedag i korthet

Heej på er! Hur är det med er? Med mig är det bara bra, lite trött dock ^^ Hehe vid 6 imorse gick jag och la mig :P Sen vaknade jag och David vid 11, hehe. Igår (inatt+imorse) var det ju överraskningsfest för min älskade David! Jag har typ gått och klurat på det där de senaste månaderna :P Men har ju inte kunnat skriva nåt här eftersom att han läser min blogg! Men nu, äntligen, kan jag skriva om det! Dock kommer jag inte göra det nu.. För jag har massa bilder också från igår som jag kommer lägga upp här senare. Så jag skriver ett helt inlägg om det sen istället! För nu måste jag städa rummet och badrummet, samt dammsuga osv.

Men dagen igår, väldigt kortfattat:
Vakna hos David, vi drog till stinsen, han klippte sig, vi åt på bk, vi åt glass, sen hem till honom igen. Senare innan tre nångång kom Danne å Ashkan och tog med Davve, till biljardpalatset och Cybertown. Sen lämnade de han hemma hos mig. Sen kidnappade dom honom hos mig (skitkul! med ögonbindel och allt, haha). Ner till Tunan, fest, dricka, singstar, chips, tårta, melodifestivalen, prat m.m. bestod kvällen och natten av. Vid fem-halvsex drog de sista hem igår. Somna vid 6, vaknade vid 11 idag!
Såå, mer kommer sen =)
Hare bra så länge!
Puss.

Förresten, Tack ni som kom igår! Det var jättekul att alla ni kunde komma! Hoppas ni hade det lika kul som jag iallafall =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ja, men det gör ingenting alls :) kul!

Det var jätteroligt :D tack för att vi fick komma, haha! :) hur har det gått med städningen och allting idag? :)

Ja, det är dem :) ja, jag vet, det är lite synd :/ men annars är det bra affärer!

2009-05-17 @ 16:55:36
URL: http://mijb90.blogg.se/
Postat av: Frida

det var jättekul att få komma ^^

2009-05-17 @ 17:31:20
URL: http://fridays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0