dagen efter

Hallojsan på er! Nu har jag ju skrivit en heeel deeel om igår! Så dags för att skriva om idag också då ;)
Imorse vaknade jag och David ju som sagt vid 11, vi gick upp och städade Tunan och såå, lite segt.. Men han fick dammsuga medans jag torkade av borden och golven. Pappa var jättesnäll och var redan nere i Tunan när vi vaknade och hade redan börjat städa iordning! Så jag och David behövde inte göra alltför mycket, skönt!
Vid två ungefär drog David hem sen, eftersom Danne ville ha bilen vid halvtre. Så sa hejdå till honom och gick sedan hem. Men sen vid fyra kom Ashkan över och fixade min dator! Eller, det är inte helt klart ännu... Håller på att kopiera lite saker och såå, sen ska jag rensa bilderna nu och sen bränna de på skiva för att spara ner bilderna nånstans! Samt för att få över dom till den här datorn istället. Tack Ashkan! Jag trodde att jag hade förlorat de bilderna forever, men nu får jag tillbaka dom, wohoo!
Såå, anyway, för ett tag sen drog Ashkan tillbaka till Amanda efter att ha gett mig lite instruktioner om hur jag ska göra när det kopierat klart och såå. Så jag borde klara det här =) Haha.
Ikväll ska jag kanske över till David, vi får se =) Måste sova i tid iallafall, eftersom jag har skola 8.20 imorgonbitti och sen jobbar jag 18-23 imorgonkväll, suck..
Men men, nu ska jag hoppa in i duschen och även äta middag!
Hare bra =)
Puss.

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Jag jobbar 16-20 imorn... :P Men vardagskvällar brukar ju vara lugna :P :)

2009-05-17 @ 18:03:16
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mycket =D <3

Haha oj, vad jobbigt :O men vilken tur att ni hann iallafall! :D det var jättekul! och det var fett bra att david blev glad! :) du vad jätteduktig!

2009-05-17 @ 18:21:05
URL: http://mijb90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0