bookreport eller book report?

Hur stavas det egentligen.. Book report (som två olika ord) eller Bookreport (som ett ord)?? Hmm...
Jag sitter och försöker få ihop min bookreport iaf ^^ Det är jättesvårt och på typ en timme har jag fått ihop 8 rader! Jag är stolt över mig själv! Jag är nästan klar med inledningen, jag är så bra! :D
Det som är kvar att skriva om efter det är om Secondary sources, Personal comments on the sources och Final reflection. Alltså tre ganska så stora områden kvar som ni kanske märker.. Men men! Imorgon är jag ledig, ska bara träffa Fia i stan imorn vid halvfyra. Så jag har hela förmiddagen på mig iallafall, skönt!

Kommentarer
Postat av: Frida

book report



de flesta ord man i svenskan vill sätta ihop stavas separerade i engelska :)

2009-05-06 @ 23:06:26
URL: http://fridays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0