avundsjuka och saknad!

Jag är så enormt avundsjuk på älskling som är uppe på sitt landställe nu! Jag vill så himla gärna åka dit upp igen, älskade verkligen helgen vi spenderade där efter nyår i januari! Jag måste komma upp dit, på nåt sätt, snart! Och nu är det inte vitt och kallt överallt (även om det var jättefint och mysigt!) utan nu är det varmare och grönt och fint! Jag önskar jag kunde ha ett schema, som jag följde varje måndag. Typ jobba varannan helg, då skulle man ju kunna planera så mycket bättre!
Den där känslan, som jag hade tidigare idag, den är kvar. Jag förstår inte varför saknaden är så stor just idag? Det är säkert bara för att han sitter där uppe å myser på sitt landställe, medans jag sitter här och svettas, fan om jag får feber nu också! Då måste jag jobba imorgon ändå, jag har sagt att jag ska det. Gaah, jag pallar inte att bli sjuk nu, igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0