att göra saker ihop med andra

Det är inge bra att dela saker eller genomföra större saker med folk man står nära eller hyfsat nära. Alla tycker och tänker olika och det blir alltid någon som blir smått irriterad på en annan. Egentligen undrar jag varför jag gett mig in på en sån sak, igen. Som dessutom till viss del påverkar min ekonomi. Varför? Och just småsaker som man gör eller har gemensamt med andra, även de kan skapa irritation eller liknande! Varför egentligen? Men nu är det ju försent att sluta. Jag blir bara så irriterad att folk inte kan ägna 2 sekunder åt att göra en liten sak, helt gratis och mycket enkel, innan de gör något.

Jag funderar starkt på att skaffa en anonym blogg, vid sidan om denna, för att kunna skriva precis vad jag vill i.. Vi får se hur det blir med det..

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det är verkligen synd! Jag ångrar att jag gjorde det också, men det är som du säger - datorn klarar ju inte av allting..

Haha ja, fett roligt att gå ut! Det var jättelänge sedan jag gjorde det! Och det är ju dansa man vill göra liksom! Love it (; Jag har bara varit på Huset en gång, och då hade dom stängt typ halva lokalen, så det var skitlitet :O

2009-05-14 @ 13:28:59
URL: http://mijb90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0