18,5 årsdag idag då :P

För exakt 6 månader sen var det fredagen den 7 november och jag hade den bästa 18-årsdagen! Jag kommer ihåg den.. Mamma hade fixat frukost på sängen (första gången nånsin!), hade halvchill skoldag, sen hem. Föräldrarna hade satt upp marshaller utanför, gjort fint i köket och fick världens godaste middag! Sen gjorde jag mig iordning och på kvällen drog jag, Sofia, David, Jonas å Mickan in till stan. Jag och Sofia hade glömt våra legg hemma, så på centralen vände vi och hämtade dom, medans de andra drog till Huset. Sen hade jag en sjukt rolig kväll!
Om ett halvår fyller jag år igen, 19 år. Då har mina föräldrar bokat upp mig på kvällen, de har fixat nån överraskning som jag tydligen kommer tycka om mycket! Jag fyller år en lördag i år, så det blir varken utgång på fredagen elr lördagen min födelsedagshelg i år. Åå, ett halvår kvar bara! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0