Vad hände med allt prat om alla skivor?

Vad hände med alla som skulle gå på alla skivor? Vad hände med alla som ville ut på krogen? Först hör man hur alla säger "ååå, jag ska gå på så många skivor, gud vad kul det kommer bli!", och "Gud vad jag är sugen på att gå ut i helgen eller snart nån gång!". Men sen när man väl frågar "Ska vi gå på nån av dessa 3 skivor?" så får man svaret "njae, jag vet inte..." av nästan alla. Vad hände med allt prat om att gå ut?
Jag vill så sjukt gärna gå på Rock Bash som är nästa onsdag, men det är inte många som verkar sugna alls att gå på den.. Själv vill man ju inte gå liksom.

Kommentarer
Postat av: nea

Frida ska gå på rockbash! :)

2009-03-11 @ 17:39:19
URL: http://nealiten.blogg.se/
Postat av: DVD

men älskling...du vill ju gå på alla skivor... och fester.. och krogrundor..alla kan inte vara så övertaggade på allt som du..tyvärr

2009-03-11 @ 20:50:44
Postat av: Frida

JAG SKA GÅ PÅ ROCK BASH!! :D som nea precis sa ^^

2009-03-11 @ 23:33:28
URL: http://fridays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0