freeedag!

 
1) Frida. 2) Annie, Lovisa & Frida på lunchen i skolan. Mohaha

Yeey! Jag ska sova hos David inatt, mys! Så om cirka 2 timmar ska jag börja åka mot honom =) Men sen måste jag upp megatidigt imorgonbitti, suck. Jag börjar jobba 9.30 imorn här i Norrviken på Posten. Ska försöka tigga skjuts av honom vid klockan nio imorgonbitti (A) Haha, hoppas det funkar ;) Så morgondagen är ganska fullplanerad då, hehe. Vakna upp hos David, åka direkt till jobbet, sen hem och direkt ut till mormor å morfar och sen hem och sova för att sedan gå upp igen på söndag vid åtta för att jobba ytterligare en dag. Hehe.

Juste, på tal om jobb! Jag fick reda på att nästa gång jag jobbar på Max är den 4 och 5 april, första lördagen/söndagen på påsklovet. Så sen har jag lovet ledigt, fett skönt! Dock åker typ både Annie och David bort på lovet.. :( Men men,
Hehe den 1 april är det Svenska B nationella.
Den 2 april är det Amandas studentskiva (rock-tema!!).
Den 3 april åker David till Amsterdam vid åtta på morgonen. Stackars David, hehe, han får typ åka direkt från studentskivan till Arlanda.. :P
Den 4 och 5 april jobbar jag.
Sen är det måndagen den 6 april på påsklovet! Fett skönt. Fast David kommer hem igen på torsdagen på lovet, lätt att jag ska möta han på Arlanda när han kommer hem då =) Hihi.

Nae, nu ska jag väl fixa iordning här på rummet så mamma blir glad innan jag åker iväg^^
Hare bra!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Schyssta bilder ;P



Åker jag bort på lovet? :O

2009-03-20 @ 18:35:04
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0